프로필

내 사진
Busan, South Korea
Salut ! Numele meu este Angie, am 25 de ani si sunt din Bucuresti. Acesta este blogul meu...Nimic interesant pana acum, insa ceea ce ma face un pic mai diferita este faptul ca am vrut sa imi implinesc un vis, acela de a trai in alta tara, o tara aleasa de mine, o tara in care sa imi fac noi prieteni, o tara despre care nu stiam foarte multe , o tara cu civilizatie si cultura total diferite de Romania. Si am ales Coreea de Sud. Pe acest blog veti descoperi tot ce este nou despre Coreea de Sud, cum este vremea in fiecare zi, locurile pe care le-am vizitat, idei despre mancare, idei despre oameni si conceptiile lor si multe alte detalii pe care le poti afla daca iti place aceasta tara si daca doresti sa o vizitezi vreodata (si din moment ce ai ajuns sa imi citesti blogul, atunci inseamna ca ai o curiozitate despre Coreea si o idee unde se afla aceasta tara pe harta lumii :). Sper sa fiu de folos cu toate informatiile oferite si astept orice intrebare legata de mine, de viata mea aici si despre aceasta tara incredibil de interesanta. Cu drag, Angie

블로그 보관함

2014년 12월 28일 일요일

VOCABULAR : IMBRACAMINTE 2 (의류)

코트 (koteu) - PALTON (coat)
모피 코트 (mopi koteu) - HAINA DE BLANA (fur coat)
트렌치코트 (teurenchi koteu) - TRENCH (trench coat)
카디건 (kadigeon) - CARDIGAN (cardigan)
가죽 코트 (gajuk koteu) - HAINA DE PIELE (leather coat)
한복 (hanbok) - HAINA TRADITIONALA COREEANA (korean traditional cloth)
비옷 (bi-ot) - PELERINA DE PLOAIE (rain coat)
수영복 (suyeongbok) - COSTUM DE BAIE (swimsuit)
스키복 (seukibok) - COSTUM DE SKI (ski suit)
작업복 (jakeobbok) - HAINE DE LUCRU (work clothes)
교복 (kyeobok) - UNIFORMA SCOLARA (school uniform)
트레이닝복 (teureiningbok) - TRENING (sportswear) 잠옷, 파자마 (jamot, pajama) - PIJAMA (pajama)

사이즈 - MARIMI (size)

XL (특대) - EXTRA LARGE
L (대) - LARGE
M (중) - MEDIUM
S (소) - SMALL
XS (특소)- EXTRA SMALL

옷감 - TEXTURA MATERIAL, TESATURA (cloth texture)

(myeong) - BUMBAC (cotton)
(ma) - CANEPA (hemp)
(mo) - BLANA (fur)
실크 (견) (silk) - MATASE (silk)
레이온 (reion) - RAYON, CELOFIBRA (rayon)
나일론 (naillon) - NAILON (nylon)
(ul) - LANA (wool)

댓글 없음:

댓글 쓰기