프로필

내 사진
Busan, South Korea
Salut ! Numele meu este Angie, am 25 de ani si sunt din Bucuresti. Acesta este blogul meu...Nimic interesant pana acum, insa ceea ce ma face un pic mai diferita este faptul ca am vrut sa imi implinesc un vis, acela de a trai in alta tara, o tara aleasa de mine, o tara in care sa imi fac noi prieteni, o tara despre care nu stiam foarte multe , o tara cu civilizatie si cultura total diferite de Romania. Si am ales Coreea de Sud. Pe acest blog veti descoperi tot ce este nou despre Coreea de Sud, cum este vremea in fiecare zi, locurile pe care le-am vizitat, idei despre mancare, idei despre oameni si conceptiile lor si multe alte detalii pe care le poti afla daca iti place aceasta tara si daca doresti sa o vizitezi vreodata (si din moment ce ai ajuns sa imi citesti blogul, atunci inseamna ca ai o curiozitate despre Coreea si o idee unde se afla aceasta tara pe harta lumii :). Sper sa fiu de folos cu toate informatiile oferite si astept orice intrebare legata de mine, de viata mea aici si despre aceasta tara incredibil de interesanta. Cu drag, Angie

블로그 보관함

2014년 5월 30일 금요일

Cea mai bună gamă de creme si loţiuni

Încă de la începutul acestei postări vreau să menţionez faptul că niciodată nu am fost adepta reclamelor pe internet şi cu atît mai puţin a produselor de proastă calitate. Loţiunile pe care le voi prezenta aici nu are absolut nicio legătură cu intenţia de a face vreo reclamă sau ceva de genul acesta. Pur şi simplu am început să folosesc o gamă de produse de care sunt absolut impresionată. De ce spun că sunt impresionată? Păi...în primul rând pentru că eu am probleme foarte mari cu pielea şi cu tenul meu şi de aceea am grijă mereu să folosesc cât mai puţine chimicale pe corpul meu...însă din păcate cam toate loţiunile din magazine sunt pline de chimicale care imi usucă si irită pielea.
Când eram în România foloseam doar cremele de la Bioten sau Gerovital deoarece erau singurele care nu mă iritau aşa de tare. 
Însă locuind acum în Coreea îmi este destul de greu să mă adaptez (şi eu şi pielea mea) la aerul uscat de aici şi la produsele pe care le au în magazine (foarte muuullteee!!!). 
Aşa ca zilele trecute am observat că am rămas fără crema demachiantă de la Bioten...şi a trebuit să găsesc rapid o soluţie. Am vorbit cu o prietenă (coreeană) care m-a sfătuit să merg la magazinul BEYOND (companie coreeană) şi cei care lucrează acolo îmi vor recomanda o cremă demachiantă bună pentru tenul meu sensibil.
Zis şi făcut..a doua zi am mers la magazin şi cei de acolo m-au sfătuit să folosesc o spumă demachiantă care se numeşte' BEYOND True Eco. Facial Foam'. Până la recomandarea lor nu am mai folosit spumă pentru demachiat. Însă mi-au spus că această spumă intră în pori şi curată faţa perfect. Am cumpărat-o. M-a costat în jur de 38 RON (12.000 KRW). Pe lângă această spumă mi-au dat gratis şi vreo 6 pliculeţe (mostre) cu o altă spumă demachiantă, o emulsie pentru corp şi un pliculeţ cu un gel de duş pe bază de ceai verde şi broccoli. După ce am ajuns acasă, am folosit-o. Din acel moment am fost ferm convinsă că mi-am găsit produsul perfect. Fără iritaţii, curăţare mai mult decât perfectă. Pur şi simplu aveam faţa ca a unui bebeluş. De parcă niciodată nu folosisem machiaj pe faţa. După câteva zile am constatat alte lucruri. Folosind-o în fiecare seara, faţa a început să fie mai lucioasă, mai luminoasă şi mult mai ...moale şi fină. 
Acum vreo 3 zile am aflat ca au promoţie la magazin 50% discount la toate produsele. Şi am mers să cumpăr tot ce am încercat (toate mostrele pe care mi le-au dat). Am cumpărat şi emulsia şi gelul de duş.
La fel ca şi la spuma demachiantă numai cuvinte de laudă. Ieri am aflat de la prietena mea ca defapt ei nu folosesc chimicale în cremele pe care le produc, fapt dovedit de mine pe pielea mea care nu s-a iritat deloc.
Cum am scris şi mai sus..nu fac reclamă, însa m-am gândit să ajut cu un sfat şi să recomand cu drag aceaste produse persoanelor care au pielea sensibilă aşa cum o am şi eu. Gama lor de produse este largă, de aceea sunt convinsă că puteţi găsi produse pentru orice tip de piele.
Mai jos am ataşat câteva poze cu cremele pe care le-am achiziţionat.
Vă pup!~

                                   Facial Foam True Eco. BEYOND
                               Mostra "Phytoganic Facial Foam"
                                     Gel de dus BEYOND
         Emulsie Corp " BEYOND Moisturizing Body Emulsion"

댓글 없음:

댓글 쓰기