프로필

내 사진
Busan, South Korea
Salut ! Numele meu este Angie, am 25 de ani si sunt din Bucuresti. Acesta este blogul meu...Nimic interesant pana acum, insa ceea ce ma face un pic mai diferita este faptul ca am vrut sa imi implinesc un vis, acela de a trai in alta tara, o tara aleasa de mine, o tara in care sa imi fac noi prieteni, o tara despre care nu stiam foarte multe , o tara cu civilizatie si cultura total diferite de Romania. Si am ales Coreea de Sud. Pe acest blog veti descoperi tot ce este nou despre Coreea de Sud, cum este vremea in fiecare zi, locurile pe care le-am vizitat, idei despre mancare, idei despre oameni si conceptiile lor si multe alte detalii pe care le poti afla daca iti place aceasta tara si daca doresti sa o vizitezi vreodata (si din moment ce ai ajuns sa imi citesti blogul, atunci inseamna ca ai o curiozitate despre Coreea si o idee unde se afla aceasta tara pe harta lumii :). Sper sa fiu de folos cu toate informatiile oferite si astept orice intrebare legata de mine, de viata mea aici si despre aceasta tara incredibil de interesanta. Cu drag, Angie

블로그 보관함

2014년 6월 22일 일요일

VOCABULAR : CUVINTE DE ZI CU ZI

CALENDARUL ( 달력)
해 (년) - An                                     ZILELE SĂPTĂMÂNII (요일)
달 (월) - Lună                                        일요일 - Duminică
주 - Săptămână                                      월요일 - Luni
일 - Zi                                                     화요일 - Marţi
주말 - Weekend                                     수요일 - Miercuri
주중 - În timpul săptămânii                    목요일 - Joi          
평일 - În fiecare zi                                 금요일 - Vineri
                                                                                                토요일 - Sâmbătă

SEZOANE ( 계절)
봄 - Primăvară
여름 - Vară
가을 - Toamnă
겨울 - Iarnă 

LUNILE ANULUI (월)
1월 (Il-wol) - Ianuarie
2월 (i-wol) - Februarie
3월 (sam-wol) - Martie
4월 (sa-wol) - Aprilie
5월 (o-wol) - Mai
6월 (yuk-wol) - Iunie
7월 (chil-wol) - Iulie
8월 (pal-wol) - August
9월 (gu-wol) - Septembrie
10월 (sip-wol) - Octombrie
11월 (il-sip-wol) - Noiembrie
12월 (i-sip-wol) - Decembrie

ALTE CUVINTE 
그제 (그저께) - alaltăieri     
어제 - ieri
오늘 - azi
내일 - mâine
모래 - poimâine
글피 - răspoimâine
지난주 - săptămâna trecută
이번주 (금주) - săptămâna aceasta
다음주 (내주) - săptămâna viitoare
지난달 - luna trecută
이번달 - luna aceasta
다음달 - luna viitoare

댓글 없음:

댓글 쓰기