프로필

내 사진
Busan, South Korea
Salut ! Numele meu este Angie, am 25 de ani si sunt din Bucuresti. Acesta este blogul meu...Nimic interesant pana acum, insa ceea ce ma face un pic mai diferita este faptul ca am vrut sa imi implinesc un vis, acela de a trai in alta tara, o tara aleasa de mine, o tara in care sa imi fac noi prieteni, o tara despre care nu stiam foarte multe , o tara cu civilizatie si cultura total diferite de Romania. Si am ales Coreea de Sud. Pe acest blog veti descoperi tot ce este nou despre Coreea de Sud, cum este vremea in fiecare zi, locurile pe care le-am vizitat, idei despre mancare, idei despre oameni si conceptiile lor si multe alte detalii pe care le poti afla daca iti place aceasta tara si daca doresti sa o vizitezi vreodata (si din moment ce ai ajuns sa imi citesti blogul, atunci inseamna ca ai o curiozitate despre Coreea si o idee unde se afla aceasta tara pe harta lumii :). Sper sa fiu de folos cu toate informatiile oferite si astept orice intrebare legata de mine, de viata mea aici si despre aceasta tara incredibil de interesanta. Cu drag, Angie

블로그 보관함

2014년 12월 27일 토요일

PERSOANE : PARTI ALE CORPULUI - Corp si Organe ( 신체와 기관)

목 - GAT (neck) 
어깨 - UMAR (shoulder) 
가슴 - PIEPT (chest) 
팔 - BRAT (arm) 
손 - MANA (hand) 
손가락 - DEGET (finger) 
손목 - INCHEIETURA MAINII (wrist) 
손등 - SPATELE PALMEI (back of the hand) 
등 - SPATE (back) 
엉덩이 - FESE (buttocks) 
허리 - MIJLOC (waist) 
다리 - PICIOR (leg) 
발 - LABA PICIORULUI (foot) 
목구멍 - GAT (throat) 
겨드랑이 - AXILA (armpit) 
팔꿈치 - COT (elbow) 
손톱 - UNGHII (fingernail) 
손바닥 - PALMA (palm) 
발톱 - UNGHIILE DE LA PICIOARE (toenail) 
발꿈치 - CALCAI (heel) 
발목 - GLEZNA (ankle) 
발등 - TALPA PICIORULUI (the instep of the foot) 
배 - BURTA, ABDOMEN (abdomen) 
배꼽 - BURIC, OMBILIC (navel) 
피부 - PIELE (skin) 
뼈 - OS (bone) 
동맥 - ARTERA (artery) 
정맥 - VENA (vein) 

DEGETELE DE LA MANA (손가락의 명칭) finger names 

엄지 - DEGETUL MARE (thumb) 
검지 - INDEX (index finger) 
중지 - DEGETUL MIJLOCIU (middle finger) 
약지 - INELAR (ring finger) 
새끼손가락 - DEGETUL MIC (little finger) 

ORGANELE INTERNE (내부 기과) internal organs 

뇌 - CREIER (brain) 
심장 - INIMA (heart) 
허파 (폐) - PLAMAN (lung) 
간 - FICAT (liver) 
쓸개 - VEZICA BILIARA (gallbladder) 
위 - STOMAC (stomach) 
신장 - RINICHI (kidney) 
장 - INTESTINE (intestines) 
방광 - VEZICA URINARA (bladder)

댓글 없음:

댓글 쓰기