프로필

내 사진
Busan, South Korea
Salut ! Numele meu este Angie, am 25 de ani si sunt din Bucuresti. Acesta este blogul meu...Nimic interesant pana acum, insa ceea ce ma face un pic mai diferita este faptul ca am vrut sa imi implinesc un vis, acela de a trai in alta tara, o tara aleasa de mine, o tara in care sa imi fac noi prieteni, o tara despre care nu stiam foarte multe , o tara cu civilizatie si cultura total diferite de Romania. Si am ales Coreea de Sud. Pe acest blog veti descoperi tot ce este nou despre Coreea de Sud, cum este vremea in fiecare zi, locurile pe care le-am vizitat, idei despre mancare, idei despre oameni si conceptiile lor si multe alte detalii pe care le poti afla daca iti place aceasta tara si daca doresti sa o vizitezi vreodata (si din moment ce ai ajuns sa imi citesti blogul, atunci inseamna ca ai o curiozitate despre Coreea si o idee unde se afla aceasta tara pe harta lumii :). Sper sa fiu de folos cu toate informatiile oferite si astept orice intrebare legata de mine, de viata mea aici si despre aceasta tara incredibil de interesanta. Cu drag, Angie

블로그 보관함

2014년 12월 27일 토요일

PERSOANE : Parti ale corpului - FATA (얼굴)

머리 (meori) - CAP (head)
머리카락 (meorikarak) - PAR (hair)
이마 - FRUNTE (forehead)
 (nun) - OCHI (eyes)
눈썹 (nun-seob) - SPRANCENE (eyebrow)
눈동자 (nundong-ja) - PUPILA (pupil)
 (ko) - NAS (nose)
 (ib) - GURA (mouth)
 (teok) - BARBIE (chin)
 (불) (bbyab; bul) - OBRAZ (cheek)
 (gwi) - URECHE (ear)
입술 (ib-sul) - BUZE (lips)
 (i) - DINTI (teeth)
잇몸 (it-mom) - GINGIE (gums)
 (hyo) - LIMBA (tongue)

 ALTE CUVINTE 

여드름 (yeodeureum) - COS (pimple)
 (teol) - FIR DE PAR (hair)
주근깨 (jugeunkke) - PISTRUI (freckle)
 (jeom) - ALUNITA (mole)
턱수염 (teoksuyeom) - BARBA (beard)
귓불 (gwibul) - LOBUL URECHII (earlobe)
머리 모양 (meori moyang) - FREZURA (hair style)
짧은 머리 (jalbeun meori) - PAR SCURT (short hair)
긴 머리 (kin meori) - PAR LUNG (long hair)
생머리 (seng meori) - PAR DREPT (straight hair)
대머리 (dae meori) - CHEL (bald)
파마머리 (pama meori) - PERMANENT (perm)

FRAZE SI EXPRESII 

얼굴을 씻다 (세수하다) - a se spala pe fata
손을 닦다 (손을 씻다) - a se spala pe maini
이를 닦다 (양치질하다) - a se spala pe dinti
입안을 헹구다 - a-si clati gura
머리를 감다 - a se spala pe cap
머리를 헹구다 - a-si clati parul
머리를 말리다 - a-si usca parul
코를 풀다 - a-si sufla nasul
눈을 뜨다/감다 - a deschide/ inchide ochii cuiva
입을 벌리다/ 다물다 - a deschide/a inchide gura cuiva
고개를 숙이다/들다 - a lasa/ a ridica capul cuiva
머리를 빗다 - a peria parul cuiva
머리를 묶다 - a strange parul cuiva (ponytail)

댓글 없음:

댓글 쓰기